پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

تولد 2 سالگیت مبارک..

1393/10/29 13:53
861 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی سلام شیرینی زندگی من سلام پسر زمستونی من تولدت مبارک

Stern linien

Stern linien

Stern linien

 

Stern linien

Stern linien

Stern linien

Happy Birthday Tumblr gif

 

قربونت برم خوشکلم..25 دی ماه تولدت بود و من و بابا یه تولد خودمونی برات گرفتیم خیلی خوب و عالی بود و خیلی خوش گذشت..اینم از کیکت که خیلی دوست داشتی..خیلی نمیتونستم عکس بگیرم چون همش باید هواسم به تو و جشنت بود.شام هم از بیرون پیتزا گرفتیم خیلی خوب بود همه چی و همه خوششون اومده بود سوپرایز خوبی بود.نشد عکس بندازم ولی فیلمشو دارم چون همه داشتن فیلمو عکس میگرفتن منم ازشون تا میشد عکس. فیلمو دریافت کردم که بیشترش هم فیلم بود..همه زحمت کشیده بودن و برای تولدت همه پول آورده بودن کلا روی هم 10نفر بودیم و 260 تومن جمع شد دست همگی درد نکنه..دوستت دارم پارسای من تولدت مبارک ایشالا جشن دانشگاه رفتنت.ببخشید که زیاد نمیتونم آپ کنم چون ماشالا بزرگ و شیطون شدی وقت نمیکنم دوستت دارم پسرکم..Very Happy Birthday Tumblr gif

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

شقایق مامی ارشان
2 بهمن 93 11:25
تولد مبارک فندق خاله ایشالا تولد ۲۰ سالگی، بعدشم ۲۰۰ سالگی
خاله سانی
10 بهمن 93 21:28
عزیزم تولدت مبارک ایشا.. تولد 120 سالگیت.ببخشید با تاخیر تبریک میگم چند وقتی نبودم.چه کیک خوشگلی دست مامان و بابا درد نکنه واست زحمت کشیدن
مامان پارسا و پوریا
17 بهمن 93 18:30
تولدت مبارک پارسا جون