پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

ورود ب 26 ماهگی مبارک..گردش ب کوهسار

1393/11/28 14:47
873 بازدید
اشتراک گذاری

4.gif

39.gif

32.gif

7.gif

36.gif

47.gif

49.gif

سلام عروسک من قربونت برم الهی که پسره خوب و شیطون مامانی ماهگردشه و وارد 26 ماهگی شده.انگار همین دیروز بود که تولد 2 سالگیتو جشن میگرفتیم.دوستت دارم خوشکل من..چند روز پیش 22 بهمن ماه بود که با بابا رفتیم کوهسار و کن سولوقان البته نرسیده به سولقان رفتیم یه کم خوراکی اینا خوردیم و آلوهای ترش اونجا هم که نگوووووووووووو.به به.خلاصه بابا ما رو کوهسار هم برد و گشتیم و عکس انداختیم و هوا یه کم هم بارونی بود ولی عالیییییییی بود..این روزا وقت نمیکنم به وبت  سر بزنم چون سرم خیلییی شلوغه و این روزا هم که باید شروع کنم ب انجام دادن کارای عید..یک ماه دیگه عیده مامان.و منو بابا و شما هر از گاهی میریم کم کم لباس عیدت رو بخریم..ایشالا ب سلامتی..دوستت دارم همه ی هستی من پارسای مامانی..ماهگردت رو هم با زن عمو مونا کیک درست کردیم و همون روز هم ولنتاین هم بود که خونه رو تزعین کردیم و یه جشن خودمونی گرفتیم .عمو و بابا هم با کادوهای ولنتاینی که برای ما خریده بودن سوپرایز کردن دستشون درد نکنه.البته ما هم براشون هدیه خریده بودیم و ما اونا رو غافلگیر کردیم.ورودت ب 26 ماهگی رو تبریک میگم عسلم.

55.gif

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان و بابای ثنا
28 بهمن 93 15:17
مهگردت مبارک عزیزم
خاله ی بنیتا
29 بهمن 93 17:06
ورود به 26 ماهگیت مبارک عزیزم ایشا.. همیشه سفر و شادی
گلبرگ و بنيامين
7 اسفند 93 21:14
سلام من گلبرگ هستم دوستاي من باهم قهر شدن و ما جرا ي پيچيده اي دارن من چند تا گزينه گذاشتم تا شما نظرتون رو به ما بدين ممنون مي شم با نظرتون به اين دعوا خاتمه بدين
مامان پارمیدا
10 اسفند 93 11:16
26 ماهگیت مبارگ پارسا جووون آفرین به جاری های هنرمند که خودتون دست بکار شدین و کیک درست کردین
مامان شقایقℒℴѵℯ
25 اسفند 93 14:00
ای جونم ماهگردت مبارک خوشتل من همیشه ب گردش عسیسم