پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پایان 28 ماهگی و ورودت ب 29 ماهگی مبارکباد

1394/2/31 19:50
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم سلام قند نباتم شیرین عسل من ماهگردت مبارک امیدم ایشالا که همیشه تنت سالم و سلامت باشه عمرم..

پایان 28 ماهت رو تبریک میگم جون و دلم..niniweblog.comniniweblog.com

ورودت به 29 ماهگی مبارک تمام زندگی مادر.niniweblog.comدوستت دارم ملوسم پسر شیطون و ناز نازی مامانی..niniweblog.com

این روزا هوا گرم شده و کم کم شب نشینی و تفریح و بیرون گردی و مهمون بازی هامون و پارک رفتن هامونم شروع شده niniweblog.comو بیشتر شبا میریم بیرون و پارک و اینا.niniweblog.com.مهمون هم که برامون میاد شیطون بازی هایniniweblog.com تو گل پسرم هم شروع تر میشه خخخخخ..ایشالا همیشه شاد باشی نفسی من..دوستت دارم هستی من..niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 


 

پسندها (1)

نظرات (1)

مهناز مامان عسل
29 خرداد 94 15:19
مبارکهههههههههههههه گل پسر خودم