پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

تشکر..

1392/6/31 13:54
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزه منو پسرم پارسا..ممنونم از تمام مامانایی که فوت پدرم رو بهم تسلیت گفتن..قسمت ما هم اینطوری بوده دیگه..

پارسای مامانی میدونم هر وقت این پست ها رو بخونی ناراحت میشی خیلی زیاد و میدونم بابا بزرگ در خاطرت هست..الان نخواد عاشق تو بود هر روز زنگ میزد و میامد دنبالمون تا ما رو ببینه مخصوصا تو رو اگه یه روز صداتو نمیشنید نگران میشد..هر روز برات آبمیوه و موز و اینا میگرفت چون میدونست خیلی دوست داری هر چی میگفتم داریم به خدا خراب میشه دلش راضی نمیشد و میخرید برات..خدا بیامرزه بابا فرهاد رو..ایشالا مامانم سایش بالا سرمون باشه گل پسرم..بووووس ببخشید که دیر اومدم چون واقعا نمیشه که بیام ..سعی خودمو میکنم پسرم..دوستت دارم مامانم..

1

2

3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
31 شهریور 92 14:10
اگه دوست داشتین به آدرس زیر هم سر بزنید . یه قالب اختصاصی با عکسای پارسا جوووونم. www.ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان محدثه
31 شهریور 92 14:12
الهی خیلی سخته امیدوارم خدا بهتون صبر بده و سایه مادرتونو بالا سرتون حفظ کنه ما هم در غم خودتون شریک بدونید
مامان اهورا
2 مهر 92 11:45
قربونت برم من...فقط از خدا برات صبر می خوام...
مامان بردیا شیطون
2 مهر 92 13:09
عزیزم خدا بهتون صبر بده تسلیت میگم بقای عمر شما خدا سایه مادرتون رو واستون نگه داره..... ادمها تا وقتی پدر و مادر نشن قدر اونا رو نمیدونن وقتی هم از دست دادن تازه میفهمن چه گوهری رو از دست دادن........... عزیزم خدای بزرگ بهت صبر بده