پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

دو سال و نیمه شدنت مبارک پارسام

1394/4/13 18:17
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان سپیده با کمی تاخیر ورودت ی 30 ماهگی مبارک عمر من.niniweblog.com.دو سالو نیمه شدنت مبارک هستی مامان niniweblog.com..امیدوارم همیشه لبت خندون باشه تنت سالم باشه پارسای فندق منniniweblog.com..راستی مامانی الان ک دارم این مطلب رو برات مینویسم نیمه ی دوم ماه رمضون هستیم ک فردا هم شب قدر هستش ..ماه مبارک رمضون هم داره کم کم تموم میشه..niniweblog.comدوستت دارم یکی یه دونه ی من عزیز دور دونه ی من..ته تغاری مامان و بابا..بووووووس توی این روزا هم بیرون میریم میگردیم البته غروبها چون هوا بسیاااااااااار گرمه نمیشه بیرون بریم گرما زده میشیم ..اما خنک که میشه مخصوصا بعد از افطارها بابا ما رو میبره میگردونه.niniweblog.comبوستان مادر هم زیاد میریم چون خیلیییی خوبه و خلوته و اونجا راحتیم و همش نمیوفتم دنبالت خخخخ..دوستت داریم جوجو ی خوشکل ما..

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (4)

فاطمه^فائزه
21 مرداد 94 15:19
مامان پارمیدا
30 مرداد 94 15:05
آقا خوشگله دو سال و نیمگیت مبارک باشه عزیزم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
6 شهریور 94 20:23
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ... ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﻋﺸ♥ـﻖ نگاﻩ ﻣﻬﺮباﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺳﺖ! ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺭﺍ به ﺍﻭ ﺑﺴـﭙﺎﺭ... ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺮﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ...
دوست بیمه ای
16 شهریور 94 8:47
به نام خدا مهم ترین فرد زندگیتان کیست؟ برای خود واوچه آرزوهایی دارید؟ حاضرید یک طرح ارزشمندومطمئن به شما معرفی کنم؟ شنیدن توضیحات درمورد مزایای بی نظیربیمه زندگی وسرمایه گذاری حداقلش اینه که ضرری نداره... اگر به فکرآینده خودوفرزندخودهستید دستتان را دردست پرمهرزندگی قراردهیدوهمین امروزاقدام کنید. ازتولدتاهفتادسالگی،پس اندازطلایی،تامین آتیه فرزندان،سرمایه گذاری مطمئن(05/24درصدسود93)،معافیت مالیاتی،اخذوام فوری وبدون ضامن و... بیمه زندگی عاشقانه ترین نامه نوشته شده تلفن تماس: 09019426766 02144494368 موفق باشید