پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

====25 سال پیش..

1392/7/18 0:38
323 بازدید
اشتراک گذاری

2 

Yawn Bear quote

1

 

مامانی سلام..گل پسرم دورت بگردم..این عکس رو که میبینی من 6 ماهه هستم و بغل مامانمم این عکس رو توی مشهد انداختیم..هر کسی این عکس رو میبینه میگه پارسا خوده تویی..همه توی فامیل هم میگن سپیده انگار کوچیک شده..وقتی تو رو میبینن..این عکس رو گذاشتم تا وقتی بزرگ شدی به شباهت خیلی زیادمون پی ببری عروسکم..بــــــــــــــــــــــــــــوس خوشمل..برای یه دونه پسر خوشملم..عشق=پارسا..

 

2

 

totalgifs.com smile gif gif smile201.gifGifs Animés je taime 102

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارمیدا
18 مهر 92 9:11
آره واقعا شبیه مامانشه گل پسری . همیشه سلامت باشه انشالله
مامان امیررضا
18 مهر 92 11:14
سپیده جون پس بگو این پسر خوشمل به خودت رفته الهی چقدر ناز و مامانی بودی
مامان بردیا شیطون
18 مهر 92 16:23
اره چه شبیه مامانیه
مامان پارسا و پوریا
20 مهر 92 23:40
چه شباهتی.اما خیلی بهش دل نبند!!!! پارسا هم که کوچیک بود خیلی شبیه من بود اما حالا که بزرگتر شده هیچ شباهتی بهم نداره! جالبه که پارسا و پوریا هیچ شباهتی به هم ندارن اما 6 ماهگی پوریا کپی برابر اصل خودم بود.فقط کپی پوریا تیره تر بود!!!! نمیدونم چه جوریاست که اینجوریا میشه؟!
مامان اهورا
29 مهر 92 15:19
کپی برابر اصل است!!!!!!!!!!!!