پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

آخر هفته..

1392/7/19 16:45
205 بازدید
اشتراک گذاری

Myspace Comments - Welcome

سلام پسر خوشمل مامان ایشالا که صد سال زنده باشی..4شنبه شب اومدیم اینجا خونه ی مامانم.میخواستم برم دکتر و باید تو رو میگذاشتم خونه ی مامانم و خودم میرفتم .همون شب هم برای مامانم مهمون اومد و جمع ما جمع شد و خوش گذشت..تو هم که انقدر شیطونی میکردی خسته شده بودم دیگه همش میومدم دنبالت..از این جا به اونجا میرفتی..درسته که هنوز راه نمیری اما 4 دست و پا کارتو انجام میدی!!خخخخخخخخخخ قربونت برم الهی سبزی پلو با ماهی من.الان جمعه است و غروب قراره بریم خونه..دیروز هم رفتم برات یه کمی خرید پاییزه کردم..مبارکت باشه عسلم..بوس میــــــــــــــــــــمیرم برات پسرم.

1

من موندم هر چی اسباب بازی جلوت بریزما عاشق سیم شارجر موبایلی!!

смайлик

2

اینم که از قابلمه..!!

смайлик

3

4

glitterimage77

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرپسرسرما
19 مهر 92 16:59
سلام وب قشنگی دارین...
مامان بردیا شیطون
20 مهر 92 10:04
قربونش برم اره بردیای ما هم سیم های مختلف براش سرگرم کننده تره الهی چه بامزه خوابیده.....
مامان سمانه
20 مهر 92 12:48
سلام،چه پسر بانمکی دارینبه وبلاگ پسملی منم سر بزنید خوشحال میشم
ترنم کوچولو و مامان فاطمه
21 مهر 92 13:12
ای جااااااااااانم قربونت برم من عکسا خیلی ناااز بودن خوشمل من
مامان پارمیدا
22 مهر 92 12:20
بچه مون کم خرجه دیگه ! اسباب بازی گرون نی خواد با یه شارژر راضی میشه قربونش برم
مامان بردیا شیطون
22 مهر 92 15:49
تقدیم به پارسا جون _____♥█████████████♥___♥███████████♥ ___♥█████████████████♥████♥________♥████♥ __♥████████████████████████♥___________♥███♥ _♥███████████████████████████♥__________♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥
ازاده
24 مهر 92 22:08
وای جونم تو که روز به روز داری با نمک تر میشی خاله