پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

امان......

1392/7/28 11:56
190 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com welcome gif gif 85.gif

سلام سلام عزیزم پسرک لذیذم !!وای واقعا چه قدر این پسرک من شیطون شده دیگه به هیچ کاری جز خودش نمیتونم برسم..تنها کاری که تند تند و دور از پارسا انجام میدم غذا درست کردنه..اون هول هولکی..خیلی سخته..درسته لذت بخشه ولی گریه آور هم هست نه خواب دارم نه خوراک تند تند هو باید کارامو انجام بدم از صبح هم که بلند میشم باید دنبال جوجم باشم تا موقع خواب از آشپز خونه میری اتاق خواب از اونجا میری حال و پذیرایی از اونج ا میری میشینی توی میز تلوزیون دیگه نمیدونم چه کنم!!خخخخخخخخخ..خدا کمکم کنه ایشالا..هر بار هم که میرم خودمو وزن میکنم یه کیلو از سری قبلم لاغر تر شدم!

ولی خدایا شکرت مرسی به خاطر این پسر عسل..


1

2

3

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بردیا جون
27 مهر 92 20:33
ای جوووووووووووووووووووووونم ...... منم مثل شمام واقعا سخته.....
مامان امیررضا
28 مهر 92 0:54
عزیزم ماشالله شیطون شدی .
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 14:48
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامان پارمیدا
28 مهر 92 17:07
تو این سن مراقبت از بچه خیلی سخته همش باید دنبالش باشی که چیکار می کنه و کجا میره که یه وقت خدای نکرده به چیز خطرناکی دست نزنه یا کاری نکنه ولی یه موقع میاد که دل آدم واسه همین روزا تنگ میشه الهی که این وروجک شیطون بلا همیشه سالم باشه
مامان پارسا و پوریا
29 مهر 92 0:59
واقعا درکت میکنم.از دست این جوجه ها
یاسمین
30 مهر 92 11:20
ماشالله چه گل پسری
خاله فریبا
2 آبان 92 9:58
عید غدیر رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم