پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

چکاب پایان 9 ماهگی پسرم..

1392/8/2 17:18
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عسلم سلام شیرین عسل مادر..اومدم تا از چکاب پایان 9 ماهگیت بهت بگم Equipment Syringe Full iconاما اول عید سعید غدیر خم رو بهت تبریک میگم و بعد ادامه ی ماجرا..راستی بهت بگم که مامانه من یعنی مامان فرشته سیده و امروز روز مامانه منم هست مامان جونم این عیــــــــــــــــــــــــد بزرگ ولایت رو بهت تبریک میگم..

دیروز صبح با بابایی رفتیم برای قدو وزنت..People Doctor Female iconخلاصه اینکه

قدت 68 بود ولی الان شده 71...ماشالا

دور سرت 40 بود شده 42

وزنت هم شده 9500..

خانومه میگفت همه چیز خوبه خدارو شکر واکسن هم که نداری الحمدالله..!!تا یک سالگی..خدا رو شکر..همه چیز هم میتونی بخوری جز سفیده ی تخم مرغ و عسل و شیر پاستوریزه..

دوستت دارم همه ی هستی من..


تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی..



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 16:40
خدا رو شکر...انشالله همیشه سالم و تندرست باشی!!!!!!!
مامان بردیا شیطون
21 آبان 92 15:02
ای جاااااااااااااااااااااااااانم مبارکت باشه همیشه سالم و تندرست باشی گلم