پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

نامزدی دایی ..

1392/8/13 14:53
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام 1300 تا سلام..پسر گلم اومدم تا از بله برون دایی مهران و زن دایی بگم و چند تا از عکسای خوشملتو بزارم تا ببینی..جمعه 10 آبان ماه همگی به اتفاق جمعی از بزرگان فامیل رفتیم منزل زن دایی رویا اینا برای اجرای برخی رسم و رسوم..خخخخخخخخ چه قدر کتابی نوشتماااا...خلاصه با کلی ترافیک رسیدیم اونجا و شما هم که از شلوغی زیاد خوشت نمیاد گریه میکردی و بهانه میاوردی..من هم چون خواهر بزرگه داماد بودم باید حتما کنارشون میبودم و نمیشد که شما رو ببرم گوشه کناری تا ساکتت کنم..ب خاطر همین همه دست به کار شده بودن برای ساکت شدنت..مامانه زن دایی هم شما رو آروم میکرد دست همه گی درد نکنه..بیشتر بغل بابایی بودی و تو رو میبرد پایین و آرومت میکرد یه کم هم گرمت بود..خلاصه اینکه ایشالا همه خوش بخت بشن دایی و خانومش هم همینطور..آمیـــــــــــــــن..

 

1

 

2

 

اینم دسته گلی که دایی خرید ..


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارمیدا
15 آبان 92 22:12
مبارکه انشالله به پای هم پیر بشن . قسمت پارسا جون بشه .
مامان پارسا و پوریا
18 آبان 92 20:31
نامزدیشون مبارک.خوشبخت بشن ایشالا.خصوصی داری
ازاده
19 آبان 92 1:10
سپیده جون امیدوارم که شاهد خوشبختیشون باشی عزیزم
مامان اهورا(نرگس)
22 آبان 92 20:32
مبارک باشه...انشالله به پای هم پیر شن!!!!