پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

اولین محرم..

1392/8/23 15:43
216 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عکس های متحرک محرم 92سلام گل پسرم تاج سرم جیگر جونم نفس جونم الان لالا کردی و من دارم این پست رو مینویسم.دیشب برای اولین بار محرم رو دیدی عزاداران امام حسین ع رو دیدی .اولش فکر میکردم اگه بریم بیرون شاید از صدای تبل بترسی و گریه کنی ولی خدا رو شکر آروم بودی و اذیت نکردیمون.امروز هم که تاسوعاست صبح اومدیم خونه ی مامانی و ساعت 12 اینا رفتیم با خاله و بابا بیرون تا دسته نگاه  کنیم و یه کم بعد برگشتیم و تو بعد از ناهار خوردن لالا کردی البته به کمک مامانی..دوستت دارم تا عمر و جون دارم پارسای مادر..

1

قربون اسم امام حسین ع برم که پارسام بیمه ی امام حسینه..تو بیمارستان سید الشهدا ع به دنیا اومده و توی گوشش حسین خونده شده..ایشالا که امام حسین ع نگه دارت باشه پسرم..

2

3

3

انجا هم بردیا که من بهش میگم کوزی کوچولو..و پارسا عسلی..


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اهورا(نرگس)
22 آبان 92 20:30
آخی...خاله قربونت بره...قبولت باشه اولین عزاداری...
مامان بردیا شیطون
22 آبان 92 22:13
قربونت برم عزادار کوچولووووووووووووووووووووووو قبول باشه
خاله فریبا
22 آبان 92 23:10
خدا نگه دار همه بچه های پاک و معصوم باشه
مامان عسل
24 آبان 92 12:06
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیز دل خالشه این گل پسر. ببخشید سپیده جون چون میرم سر کار زیاد وقت نمی کنم بیام و به گل پسرم سر بزنم.
مامان آیهان
18 آذر 92 18:15
ای جونم چه نازپسریه بخورمت