پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

یه کم .....حرف

1392/9/21 13:45
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی قربونت برم که تازگیا یاد گرفتی میگی ---ماما---

اولین بار که این کلمه رو ازت شنیدم گریه ام گرفت واقعا من مادرم..؟

فدای تو بشم من نمیدونی چه قدر این روزا شیرین تر از همیشه شدی ماشالا.منم سعی میکنم همش در اختیار پسرک شکلاتیم باشم.این روزا که توی فصل پاییز هستیم خیلی دلم میگیره هوا هم خیلی دلگیر شده.صیح که چشم باز میکنم هوا تاریکه وقتی یه وقت هایی پنجره رو باز میکنم یه نگاهی به بیرون بندازم غم میشینه روی قلبم نمیدونم چرا اینطوری شدم..یه وقتهایی خسته میشم از کار و بچه داری ولی نگاه ب تو که میندازم بازم دلم گرم میشه..تا وقتی ازدواج میکنیم میگیم حالا بچه دار بشیم وقتی بچه دار میشیم یه وقتهایی واقعا خسته میشیم..چه قدر سخته..ولی همین که تو هستی کافیه...دوستت دارم پارسام..

عكس های رمانتیك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 آذر 92 15:43
منم این روزا خیلی قاطیــــــــــــم!
مامان بردیا شیطون
24 آذر 92 15:21
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووونم افرین...... شنیدنش خیلی شیرینه این جور وقتا ادم یه کم قدم بزنه توی پارک حسابی حال و هواش عوض میشه
مامان امیررضا
26 آذر 92 1:39
آفرین به پارسا جون شیرین زبون. مامانی نبینم دلت بگیره آخه چرااااااااااااا؟
مامان پارسا و پوریا
30 آذر 92 15:56
آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها ! روی تختت امشب ، بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی … بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی … بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی … فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟! جوجه ها را بعدا با هم میشماریم … یلدات مبارک
خاله فریبا
2 دی 92 0:37
یلداتون مبارک باشه همیشه شاد و خوش باشین
مامان اهورا (نرگس)
13 دی 92 18:54
آفرین به این پسملی باهوش!!!!!!!!!!!