پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

امروز ...دیروز

1392/12/12 14:50
511 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

1

الهی قربون مدلهای مختلف شیر خوردنت برم من که دلمو برده..

http://zibasaz.niniweblog.com/

2


پارسای قلقلی من با ابن که مردی شده برای خودش و ما همچنان عاشق خوردن تیلیت مخصوصا تیلیت بیسکوییت با شیر میباشد..خخخخخخخ!!

3

 

چند روزه که دلم میخواد چند تا از عکسایی که نی نی بودی رو بزارم برات تا یادآوری خاطرات بشه و ببینی چه نینی نازی بودی ماشالا..

 

4

5


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
12 اسفند 92 16:06
ماشالله خدا حفظش کنه
نازي مامان پورياپارسا
13 اسفند 92 0:28
اخي ي ي ي ي خيلي تپلي بودي هاخاله
مامان بردیا شیطون
13 اسفند 92 14:35
خدایا ...! گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک ...، این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک ... این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور ...!
مهناز مامان عسل
13 اسفند 92 23:26
نوش جونت گل من. عزیز دلمی پارسا جونم
مامان اهورا(نرگس)
14 اسفند 92 17:26
ای جونم...خیلی نانازی بودی...الآنم هستی...واسه خودت مردی شدی ماشالله!!!!
نسيم
14 اسفند 92 23:44
اي قربونت برمممم توپولوي من بخور تپلي تر شي بخور نوش جونت سپيده جون چجوري تيليتو درست ميكني اين پسمل من كه فقط بيسكويتو خالي دوس داره ميگيره دستش گاز ميزنه البته نصفشم پودر ميكنه ميكنه رو فرش
شقایق(مامان ارشان)
15 اسفند 92 15:50
سپید جونم وقتی صفحه ایمیلتو باز کردی سمت چپ ی گزینه داری ب اسم compose اونو ک بزنی تو قسمت to آدرس ایمیل شخص مورد نظر و تو قسمت subject عنوان مطلبتو میذاری پایینشم ک ی فضای بازه میتونی هرچی میخوای بنویسی و اما اون زیر کنار send عکس ی سنجاق کاغذ هست(از اونا ک تو مدرسه میزدیم ب برگه امتحانیمون خخخخخخخخ) اونو بزنی صفحه ای باز میشه ک عکس مورد نظر رو انتخاب کرده و صبر میکنی تا آپلود بشه و سپس گزینه send رو زده و ارسال مینمایی!!!!!!!!!!!! چه کتابی توضیح دادم خخخخخخخخخ
مامان پارمیدا
17 اسفند 92 21:09
نی نی خوشگله شیر خوردنت خیلی باحاله شیر بیسکوییت تیلیتت که دیگه نگووووووو
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 19:29
هزارماشالا خوشمزه وخوردنی