پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

عمل جراحی و ختنه پسرم..

1393/2/9 16:55
1,585 بازدید
اشتراک گذاری

Karikatur linien

سلام پسر عزیز تر از جونم قربونت برم الهی من که رفتی زیر تیغ جراحی اونم توی این سن..نمیدونی چی کشیدم تو این چند مدته..برام مثل یه سال سخت گذشت.روز دوشنبه اول اردیبهشت بردیمت برای آزمایش چون دکتر گفته بود یا دوم باید عمل بشی یا میره برای 3 ماه دیگه وقت بده.وقتی به دنیا اومدی یکی از بیضه هات بالا بود و پایین نمیومد سونو گرافی هم کرده بودن و تشخیص داده بودن یک سالگی تا 2 سالگی اگه پایین نیومد باید جراحی بشی این موضوع برام شده بود مثل یه کابوس.هر بار که عوضت میکردمت گریه ام میگرفت که تو باید بری عمل بشی.اول اردیبهشت بستری شدی و دوباره آزمایشو اینا..آنژیو کت و سرم..خلاصه اینکه فرداش عمل داشتی و من هم پشت در اتاق عمل با بابایی و زن دایی نشسته بودیم و گریه میکردم.حدود یک ساعت و یه ربع تو اتاق عمل بودی..بیهوش کامل کرده بودنت صورتت باد کرده بود..نمیدونی چی کشیدم تو این چند روز مردم و زنده شدم.ایشالا که دیگه این روزا رو نبینم.ختنه هم نشده بودی که شدی چون دکتر اجازه نداده بود ختنه بشی..یکشنبه هم بردمت با بابایی دکتر دکتر چکابت کرد و گفت همه چی خوبه خدا روشکر.دوستت دارم تا عمر دارم.

Karikatur linien

1

Karikatur linien

 

2

Karikatur linien

3

Karikatur linien4

Karikatur linien

5

Karikatur linien

6

 

Karikatur linien

پسندها (1)

نظرات (5)

شقایق.مامی ارشان
9 اردیبهشت 93 19:08
الهی بمیرم خاله جون انقدر این روزا درگیر بودم وقت نشد حالتو بپرسم خداروشکر ک تموم شد مرد قوی مبارک باشه عزیزم
مامان بردیا شیطون
10 اردیبهشت 93 15:01
ای جوووووووووووووووووووووونم قربونت برم خدا رو شکر که به سلامتی عملش انجام شد ایشالا هیچ وقت نبینم ناراحتی تون رو ...خیلی سخته بخدا پارسا جون روببوس...... قربونش برم الهی......
مهناز مامان عسل
13 اردیبهشت 93 20:17
الهی فدا بشم من. عزیز دلم سپیده جون چی کشیدی تو ی این روزا. فدات بشم خدارو شکر که الان گل پسرمون سالمه
نازي مامان پورياپارسا
13 اردیبهشت 93 23:23
فدات شم خاله چي کشيده ماماني ؟؟؟؟؟؟؟الهي هميشه سالم باشي عزيزم
مامان پارمیدا
16 اردیبهشت 93 9:06
آخی عزیزکم . نبینم دیگه رو تخت بیمارستان باشی ها . خدا رو شکر که به خیر و سلامتی مشکل حل شده . ولی مامانی برای شما خیلی سخت بوده واقعا درک می کنم . الحمدلله که پارسا جون الان خوبه .