پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پارسا و آرشام قلقلی..

1393/2/14 14:46
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک کوچولوی مامان سپیده..اومدم تا از دیروز که هم تو و هم من مهمون داشتم برات توضیح بدم..آرام

دیروز خاله مهسا دوست من و آرشام دوست تو که پسر خاله مهسا میشه اومده بودن و خیلی خوب بود گفتیم خندیدیم تو با آرشام بازی کردی و شب هم قرار بود بریم همگی پارک ولی برای بابایی کار پیش اومد و دیر اومد و عمو براهیم هم کمی دیر اومد و دیگه بیرون نرفتیم شامو خونه خوردیمو میوه و بستنی و...خیلی خوب بود خوش گذشت وچند تا عکس انداختم ازتون وقتی خواب بودین که خیلی با مزه اس..جشن

Gifs Animés bebe 53

Panda bar tiere bilder

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان بردیا شیطون
16 اردیبهشت 93 12:13
ای جوووووووووووووووووووووونم ایشالا همیشه خوش باشین
مامان شقایقℒℴѵℯ
17 اردیبهشت 93 16:07
آخــــــــــــــــــــــــــــــی پستوننکهاشون هردو کج مونده تو دهنشون00