پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

گشت و گذار آقا پارسایی!

1393/2/16 21:38
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام شکوفه ی بهارم  عشق روی زمینم..فدات بشم الهی سبزی  پلو با ماهی خخخخخخخخخ..!قربونت برم دیروز مامان فرح اینجا بود و وقتی رفت زن عمو اینا هم اومده بودن اینجا..غروب که شد من یه کمی آش درست کردم و با عمو اینا رفتیم پارک چون هوا هم خوب بود گفتیم از خونه بزنیم بیرون.خلاصه اینکه ساعت 7 اینطورا رفتیم و تو توی چمنا کیف میکردی و این ور اون ور میرفتی ولی ماشالا از بس که شر و شیطون شدی نمیتونستم یه لحظه هم ازت غافل بشم و نشد که ازت عکس بندازم.اونجا خوراکی و آش خوردیم هوا کمی خنک تر شده بود که ترسیدم مریض بشی لباس آستین بلند تنت کردم و کمی بعد هم از عمو اینا خداحافظی کردیم و اونا رفتن خونه و ما هم یه سر رفتیم خونه ی مامانم یه سری بزنیم چون چند روز بود که هم وقت نداشتم و هم مهمون داشتم.خونه ی مامان اینا که رفتیم کلی خوشحال شدن تو رو دیدن و باهات بازی کردن دلشون نمیومد که برگردیم.بالاخره اولین نوه ای دیگهههههههههههههه..خخخخخخ.خوب بود خوش گزشت ..دوستت دارم تا عمر دارم..بوووووووووووسوویه دونه ی من..

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان شقایقℒℴѵℯ
17 اردیبهشت 93 16:04
همیشه ب گردش شیرین عسل بووووووووووووووووووس