پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

برام بخند...

1393/3/4 18:42
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خرمالو مامان سلام شکر پنیر مامان فداش بشم من که تازگیا پشت هم میگی مّامّا مّامّاtotalgifs.com mini-gifs gif gif mg97.gif

اون لحظه میخوام گازت بگیرم !totalgifs.com mini-gifs gif gif mini213.gif

پری شب یعنی جمعه عمو سامان اینا ما رو با عمو ابراهیم اینا رو شام دعوت کردن خونه شون.totalgifs.com kao gif gif 173.gifالبته عمو اومد دنبال ما و ساعت 4 به بعد بود که رفتیم اونجا تا خانوما دور هم باشن و آقایون هم کمی بعد از ما بیان تا ما با هم تنها باشیم و فسقلی هامون با هم بازی کنن!totalgifs.com happynco gif gif MagiaGifs_Menininas06.gif

خلاصه اینکه گفتیمو خندیدیم و شماها بازی کردین و شام خوردیم ولی قبلش عمو سامان اومدنی یه کیک خرید برای تولد هستی البته 5 روز دیگه یعنی 7 خرداد تولدش بود ولی زودتر گرفتن که ما هم پیششون باشیم..خوب بود خوش گذشت..تولدش هم مبارک باشه..

کیک هستی..

جیگر مامانش ناز خوابیده..

 

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله عاطی
4 خرداد 93 18:51
سلام عزیزم وب زیبایی داری واااااای اقا پارسا چقد شما نازی لینک شدی ب منم سربزن
m0zhde
6 خرداد 93 13:06
khoda negah dare
مامان بردیا شیطون
8 خرداد 93 17:27
راستی خدادلم هوای دیروز را کرد هوای روزهای کودکی را دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان هر چه میخواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو دلم میخواهد … می شود باز هم کودک شد؟؟ ****************************
پویای مامان
11 خرداد 93 11:25
خدابرات حفظش کنه عزیزم نازه ماشالله خییییلی ناز