پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

مبعث حضرت محمد ص مبارکباد..

1393/3/6 12:58
174 بازدید
اشتراک گذاری

مبعث پیغمبر اسلام حضرت محمد (ص) مبـــــــــــــــــارکباد..

mabas www.Patugh.ir 2 عکس های متحرک برای عید مبعث

 

پسر عزیز تر از جونم این ماه خیلی خوشحالم چون که خیلی ولادت و خوشحالی برای همه ی ما..همه ی مسلمین هست..ولادت امام حسین (ع) ولادت حضرت ابوالفضل (ع) ولادت امام زین العابدین (ع) ولادت حضرت علی اکبر (ع) و ولادت حضرت مهدی (عج)

 

کارت پستال درخواستی طراحان

میبینی مامانی چه ماه خوب و پر از برکتیه؟..خیلی خوبه خیلی خوشحالیم..ایشالا که خدا و امامای عزیزمون پشت و پناهت باشن..الهی آمین..

عکسهای متحرک عید مبعث,عید مبعث,عکسهای متحرک تبریک عید مبعث,تصاویر متحرک عید مبعث,www.pixday.ir

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان بردیا شیطون
8 خرداد 93 17:26
راستی خدادلم هوای دیروز را کرد هوای روزهای کودکی را دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان هر چه میخواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو دلم میخواهد … می شود باز هم کودک شد؟؟
مامان بردیا شیطون
8 خرداد 93 17:26
عید مبعث مباااااااااااااااااااااااااارک
مامان مرضیه
10 خرداد 93 18:52
عزیز دلم عیدت مبارک گلتو ببوس خیلی دوستون دارم