پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

کودکانه..

1393/4/19 13:26
199 بازدید
اشتراک گذاری

morito iconmorito iconmorito iconmorito iconmorito iconmorito iconmorito iconmorito iconmorito iconmorito icon

Ramon iconRamon iconRamon iconRamon iconRamon iconRamon iconRamon iconRamon icon

katrina iconkatrina iconkatrina iconkatrina iconkatrina iconkatrina iconkatrina iconkatrina icon

cucaracha iconcucaracha iconcucaracha iconcucaracha iconcucaracha iconcucaracha iconcucaracha iconcucaracha icon

nano iconnano iconnano iconnano iconnano iconnano iconnano iconnano icon

paulo iconpaulo iconpaulo iconpaulo iconpaulo iconpaulo iconpaulo iconpaulo icon

سلام پسرم سلام آقا پارسای گل من..هر روز بزرگتر میشی ماشالا و من هم ذوق میکنم و باد روزهایی می افتم که نمیتونستی راه بری یا حرف بزنی..فقط شیر میخوردی و یه جا میخوابیدی اما الان ماشالا مردی شدی و از خدا تشکر میکنم به خاطر هدیه دادن عروسکی به ما..دوستت دارم مامانی..این عکسا برای دیروز پری روزه که پارک رفتیمو بیرونو گردش و خرید..همیشه بهترینها مال تو باشه عروسک من.ایشالا همیشه بخندی..شاد باشی..

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله سانی
20 تیر 93 17:18
انشا.. همیشه شاد باشی عزیزم