پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

روزانه هایی در ماه رمضان..

1393/4/25 18:14
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام شیر و شکر سلام سلام عشق مادر..شنبه بردیمت موهاتو عمو یاسر زد چون همیشه میبریمت اونجا..خیلی خوشمل شده بودی و الان هم ماه منی..فقط اینکه گریه هم میکردی..اما تکون نمیخوردی..عمو یاسر دلش نمیومد موهاتو کوتاه کنه میگفت بچه که گریه میکنه دلم میره..خخخخ.عمو یاسر داییِ آرشام دوستته مامانی..دیشب هم که سه شنبه بود یه سر اومده بودن خونمون شب نشینی..

توی این عکس هم رفته بودیم دکتر ..چون من چکاب داده بودم و جوابشو برده بودم تا دکترم ببینه شما هم نشسته بودی پیش بابا و داشتی آبنبات چوبی میخوردی قربونت برم ..خخخخخخ

اینم آرشام خوشکلی پسر عمو ابراهیم..

پسندها (4)

نظرات (1)

نیلوفر
25 تیر 93 18:16
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/