پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

گردش..جاده..آب بازی

1393/5/2 13:37
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک من قربون خنده های شیرینت بشم الهی پسرم..28 تیر ماه با بابایی تصمیم گرفتیم بریم گردش و بابا هم ما رو برد کن سولوقان و هوا هم خیلی اونجا خنک بود و تصمیم گرفتیم بریم پایین لبه آب.خیلی خوب بود آب خیلییییییی خنک بود .اولش یخ زده بود پاهات و یه ب آب میزدی سریع پاتو جمع میکردی..خخخخ.اما دیگه خوشت اومده بودو جیغ میزدی ک میخوام  تو آب باشم.منم پامو کرده بودم تو آب ولی بابا از خیسی بدش میومد نیومد تو آب.خیلی خوب بود و خوش گزشت..تو نمیخواستی بیای بیرون.برگشتنی هم رفتیم کوهسار و آش خوردیم بعد برگشتیم خونه..یه روز خوب و یه گردش خوب بود مامانی..بوووووس دوستت دارم.

blue,flower,plantblue,flower,plant

network,flower,plantnetwork,flower,plantnetwork,flower,plant

contact,email,flower,envelopecontact,email,flower,envelope

flower,plantflower,plant

flower,plantflower,plantflower,plant

tree,planttree,planttree,plant

red,flower,plantred,flower,plant

red,flower,plantred,flower,plantred,flower,plantred,flower,plant

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مهناز مامان عسل
7 مرداد 93 0:13
خوش به حالت پارسا جونم چه جای با صفایی
شقایق.مامان حباب
23 مرداد 93 16:16
واااااااااااااااااای چه روز باحالی سپید قلبم در اومد عکس آخری رو دیدم. چطور ولش کردید. یا خداااااااااا
زهرا مامان ایلیا جون
25 شهریور 93 4:47
وااای منم خیلی کن و دوست دارم خیلی وقته نرفتم ایشالله همیشه به شادی و خوش گذرونی