پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پایان 27 ماهگی و ورودت ب 28 ماهگی مبارک..خاطرات عید 94

1394/1/31 17:46
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه ی من سلام دور دونه ی من ماهگردت مبارک پسرک خوشکلم عروسک زیبای من.ورودت به 28 ماهگی رو تبریک میگم شاتوت مامانی.شیرین عسلم.

27 این ماه درگیر اسباب کشی بودیم و از چند وقت قبلش هم وسایل ها رو جمع میکردیم با بابایی و خیلی هم سخت بود خخخخ..اما با کمک خدا اساس کشی انجام شد و مامان فرشته بیشتر کارای چیدمان خونمون رو انجام داد..خدا خیرش بده تن سالم بهش بده هر وقت اساس کشی داریم مامانم کمک میکنه و نمیزاره من زیاد کار انجام بدم..با بابایی کمک کردن و بالاخره چیدمان هم تمام شد..

از تعطیلات عید بهت بگم که بابا تا 6 فروردین شیفت بود و هر روز باید میرفت و همون روز که تعطیل شد وسایلها رو جمع کرده بودیم و با عمو سامان اینا حرکت کردیم به سمت چالوس و سه روزی اونجا بودیم و دو روز هم رفتیم رشت..عمو احسان اینا هم به ما ملحق شدن..خوب بود و خوش گذشت..هوا هم عالی بود..چالوس که بودیم عید دیدنی خونه ی عموی بابا هم رفتیم..موقع برگشتن از رشت ب سمت تهران بارون شدیدی گرفته بود ولی زود قطع شد و ب موقع ما راه افتادیم..و تهران هم که اومدیم عید دیدنی خونه ی اقوام رفتیم قبل از شمال رفت هم چند جا عید دیدنی رفتیم..اول عید هم برای زن دایی باید عیدی میبردیم..

سیزده ب در هم خوب بود هوا هم آفتاب بود و از صبح با هماهنگی خالم اینا و مامانی اینا رفتیم بوستان ولایت بعد از ناهار که با تلاش مردهای عزیزمان درست میشد رفتیم خونه ی  خاله شهناز و تا 7 اونجا بودیم و بعد رفتیم لوازم رو خالی کردیم خونه ی مامانم و با دایی و زن دایی وخاله و خودمون رفتیم فرحزاد که کلی هم اونجا خوش گذروندیم و عالی بود.شب شام رو خونه ی مامانی خوردیم و برگشتیم به سمت خونمون..خیلی خوب بود همه چی.

منو تو و هستی در راه به چالوس

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (3)

نظرات (5)

فاطمه & فائزه
16 اردیبهشت 94 19:44
ماهگردت مبارک پارسا جون معلومه سفر بهتون خوش گذشته شاد باشید همیشه
ساسان اس ام اس
19 اردیبهشت 94 15:00
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. «در ضمن کارت شارژ تلفن همراه هم برنده شو» من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
نازی
20 اردیبهشت 94 8:24
همیشه به شادی
ĸoѕαr
22 اردیبهشت 94 15:38
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
پویا وپرنیا
23 تیر 94 11:01
جانممممم روی ماهتو میبوسم دوست خوب من