پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پارسا میره پارک/

1392/2/23 17:58
211 بازدید
اشتراک گذاری

animated smiley faces for orkut, myspace, facebookسلام قند عسلم

 

سلام عشق و نفسم

سلام خونه زندگیم..

شنبه شب با عمو اینا و مامان فرح رفتیم پاک نزدیک خونمون..پارک قائم..

خوش گذشت در کل..ولی آخراش نم نم بارون گرفته بود که ما اومدیم خونه.مامان بابا پیمان هم تو رو یه چند دقیقه ای گرفت تا منو زن عمو والیبال بازی کنیم.خندیــــــــــــــدیم خوب بود..

عکس انداختیم و قدم زدیمو..شما رو انداختم رو پام تا یه کمی تووی هوای باز و خوب لالا کنی مامی جون..دوستت دارم ..عشقـــــــــــــم..شام هم برده بودیم توو پارک خوردیم..با عمو اینا و مامان فرح و بابایی عکس انداختیم که میزارم تا ببینی عمرم.animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

دوستت دارییییییییییییییییییییییییم..ماچ..ماچ.ماچ

 

1

 قربون نگاه کردنات هستی من..


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پویا تم
23 اردیبهشت 92 20:42
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
24 اردیبهشت 92 10:46
همیشه ب گردشش خاله