پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پسرک مادر

1392/3/13 22:50
234 بازدید
اشتراک گذاری

متحركة لسبونجسلام ب روی ماهت Your Welcome Tumblr gif1

شیشه ی خودمهههههههههه!!!

2

متحركة لسبونج

3تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.comپارسا و لپ تابش!!4

 

 

5

متحركة لسبونج

6

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.comعاشقت میشم بیشتر از همیشه وقتی پاهاتو اینجوری میکنی..7

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com8397

به اون قدو بالای نازت..

چند روزی دیر اومدیم چون شما داری ماشالا بزرگ میشی و من مسئولیتم از قبل بیشتر شده..

بابایی هم کمی کارش بیشتر شده و خیلی نمیتونه مثل قبل به من کمک کنه.منم بیشتر با تو مشغولم و زیاد وقت نمیکنم جایی برم.. امروز صبح 3 تایی رفتیم قطره ی فلج اطفالتو ریختن و اومدیم خونه..متحركة لسبونج

چند تا عکس از این روزات آوردم میزارم تا ببینی عسلک من..

دیشب سینه خیز شده بودی و خودتو ب سمت جلو میخواستی بکشونی منم از خوشحالی اشک تو چشام جمع شد..خیلی حس خوبیه..مامانی..عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم..متحركة لسبونج


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 11:11
ای جوووووووووووووووووووووووووووووونم سپید ی چیزی بگم؟ پارسا داره خیلی شبیه باباش میشه!!!!!!!!!!!! بازم خیلی شبیه تو هم هستا ولی ب باباشم داره شباهت پیدا میکنه مخصوصا وقتی میخنده
الی
14 خرداد 92 12:00
www.arashbaby.blogfa.com فروش انواع لباس بچگانه دخترو پسر با رنگ بندی و سایز بندی و کیفیت خوبببببببببببب قیمت مناسب