پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

مامانی بی مو شد..

1392/3/14 12:50
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه و ستاره ای پسرم پارسا.

قربون اون دستات پاهات چشات و همه چیزت بشم من..


پارسا جونم بالاخره تصمیم خودمو گرفتم و دیروز رفتم موهامو کوتاه کردم!!!دیگه از ریزش مو خسته شده بودم بیشتر از همیشه..خیلی قشنگ شده پسرم..کوتاه کوتاه کردم و الان بهتر شده..شستنش هم راحت تر شده مامانی..موهای تو هم دیگه ریزشش کم شده و دیگه مثل قبل نیست شاید هم خوب شده باشه..چون وقتی از خواب بلند میشدی بالشت پر از موهای فسقلکی بود..الان نیست زیاد..دوستت دارم هستی من..زندگی من.عروسک خوشمزه ی من.ایشالا که عاقبت به خیر بشی پارسای من..ایشالا..1

 

 

2

 

مولفیکس خودمه نمیدم به هیچ کسی!!!!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 12:57
خوب کردی منم زده بودم موهامو زودی خوب شد