پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پسر خوشتیپم.

1392/1/30 18:22
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برملبخند1392/01/29

سلام فندقمچشمک

دوستت دارم هزااااااااااااااااااااااااار تاقلب8

دیروز جشن نوه ی خاله سوسن بود..خاله ی بابایی و من و تو و زن عمو و ساسان رفتیم چون تووی تالار گرفته بودن و فقط خانوما رو دعوت کرده بودن..مامان بزرگ هم اومده بود و همه اونجا داشتن تو رو میخوردن..چند تا عکس هم قبل از رفتن ب جشن گرفتم ازت و چند تا هم توو تالار..نیشخندجونم

از ساسان هم ی عکس گرفتم که اونم میزارم تا ببینی..جیگر طلا شوکولاتم انارم عروسکم ملوسکم قلب

و روحم..بغل1

امروز هم خونه ی خاله شقایق دعوت هستیم ..بریم پیش دوستت ارشان کوچولوی نازدار..با هم بازی کنیدا وگرنه ما میخوریمتون تموم میشید وقت نمیکنید اونوقت..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فرشته2

اینم عکس ساسان پسر عموت6

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)