پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

شیطونی های شکلاتم.

1392/4/19 15:34
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم سلام شکلاتم سلام کیک مامانی

http://www.sheekh-3arb.info/islam/Library/img/3ater/div24/WebPageContent/1498101y0kh273cx4.gif

2روزه اومدیم خونه ی مامانم چون خیلی وقت بود که وقت نمیکردم بیام یا مامانم مسافرت بودن خلاصه مامانی اجازه نداد بریم خونه چون دیشب داشتم میرفتم ولی موندیم..شکلکهای مژی جوووووونg2 روزیه یه کوچولو استراحت میکنم چون هم خاله و هم مامانم تو رو نگه میدارن باهات بازی میکنن شبا هم که من مثل جسد می افتم از خستگی اونا تو رو میخوابونن..

در کل اسمش استراحته چون تو بیشتر با من میمونی و بهانه ی منو میاری ولی دستشون درد نکنه..البته کاری که مادر انجام میده کسی دیگه نمیتونه انجام بده..شیطون شدی و من داغون شدم درسته نمیتونی فعلا حرکت کنی ولی 4 دستو پا دنده عقب میری..خیلی خنده داری

 

..مسئولیت مسئولیت..خدا رو شکر ولی خیلی سخته..از خدا میخوام کمکم کنه تا تو رو به نحو احسن بزرگت کنم..ایشالا..ماچ ماچ عاشقتـــــــــــــــــــــم..


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 21:12
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم قران برگزارکردیم فقط 2جزء دیگه باقی مونده هرچه زودترخودتونوتواین ثواب بزرگ شریک کنید منتظرتونم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 تیر 92 23:39
انشالا همه مامان باباها بتونن از پس بچه هاشون ب خوبی بر بیان