پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

7 ماه گذشت.....

1392/5/24 17:29
190 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

 

 

 

پایان 7 ماهگیت و وارد شدنت به 8 ماهگی رو با تمام قلبم تبریک میگم پسرم..

 شکلکهای جالب آروین

 

1

 شکلکهای جالب آروین

2

 شکلکهای جالب آروین

3

 

ر

 شکلکهای جالب آروین

totalgifs.com happy-birthday gif gif 30.gif

 

4

گروه گل یاسگروه گل یاس

 

تولد تولد تولدت مبارک      مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی

همه ی زندگی من همه ی هستی من تولدت مبارک گل پسرم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارمیدا
26 مرداد 92 15:14
آخی ی ی ی ماشالله در مقایسه با عکس های پست های قبلی بزرگ تر شده گل پسری . هزار ماشالله چه کیک نازی هم داری منم می خوام ....
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 مرداد 92 12:10
7 ماهگیت مبارک جیگر طلا بووووووووووووووووس
مامان بردیا شیطون
29 مرداد 92 22:49
ای جونم مبارک باشه گلم