پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

وای وای..!

1392/6/15 13:47
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

LL_Welcome_01

سلام به روی ماهت سلام به چشمای گیگیلیت دردات به جون و قلبم--بگم از تازگیات که دارم لاغر تر از دیروزام میشم..ماشالا شیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــطون شدی به معنای واقعی..دیگه یه روزایی میمونم که از دست کارات چی کار کنم قربونت برم..خیلی خنده دار شدی..ولی خدا رو شکر که پسری به ماهی و زیبایی و صالح و سالمی تو به من داده..زیر زیرکی شیطونی میکنی و بعد میخندی آدم دلش نمیاد چیزی بهت بگه..فقط میگم پـــــــــــــــــــــــارسا..ولی معنی دار !!!خلاصه این که جدیدا هم سعی میکنی 4 دست و پا بشی یه ذره که میشی خسته میشی و می افتی ولی ناز مامانی وقتی که اینطوری هم میکنی دلم میخواد بچلونمت..که دلم نمیاد..تازگی ها هم که میگی بابا..بابات هم ضعف میکنه..و آبه هم میگی که مامانم میخواد گازت بگیره..دوستت دارم همه ی هستی و وجود مامان سپیده..بووووووووووووووووووس..

فواصل رووعة لتزيين المواضيع .....فواصل رووعة لتزيين المواضيع .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیررضا
14 شهریور 92 0:59
قربون این پسر شیطون که انقده بامزست
مامان عسل
18 شهریور 92 13:25
عزیزم فدای اون زبون شیرینت . اگه اینجا بودی خورده بودمت الان
مامان اهورا
20 شهریور 92 0:39
جونم پارسا.....................