پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

ناراحتم..

1392/1/22 2:10
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پارسا مامان.خیلی ناراحتم چون وبلاگ فندق برفی ک داشتی الان ب وبلاگ فندقی برفی تبدیل شد اصلا بزار بهتر توضیح بدم..این چند روزه اینترنت قطع و وصل میشه و من دیروز از فیلتر استفاده کردم و وقتی اومدم قسمت کاربران تا رمز بزنم یادم افتاد رمزتو قبل از عید عوض کردم و همیشه که از ی قسمت دیگه وارد وبلاگت میشدم رمز رو سیو کرده بودم و یادم نبود چ رمزی داده بودم هر کاری کردم درست نشد..درخواست رمز جدید دادم بازم درست نشد.ب خاطر همین مجبور شدم یه وبلاگ دیگه با اسم فندقی برفی برات باز کنم..امیدوارم که دوستامون این موضوع رو متوجه بشن..خیلی ناراحتم ولی کاریش نمیشه کرد گلم..دوستت دارم پارسا..1

ولی تو ناراحت نباش من همچنان ادامه میدم مامانی..بووووووووووووووس..مامان سپیده عاشقته..الن هم خوابیدی و من وقت کردم که بیام این پست رو بنویسم..بوووووس..

1392

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق(مامان محمد ارشان)
22 فروردین 92 10:41
سلام سپید جونم خوبی؟ پارسا گلی خوبه؟ گلم ب همه دوستات سر بزن و آدرس جدیدت رو بده... اینطوری تو وبلاگشون آدرس جدیدتو میذارن بوس واسه دوست ارشان