پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

2 روز دیگه..

1392/1/22 15:03
230 بازدید
اشتراک گذاری
  • سلام پسرک خوشکلم 1392عسل من
  • عاشقتم مامانی
  • تنها دو روز دیگه مونده تا نفس و قلب و روح مامان سپیده 3 ماهش تموم شه وارد 4 ماهگی بشه..خوشحالم پسملی چون شما ماشالا کم کم داری بزرگ میشی و منو بابا پیمان بیشتر از قبل دیوونت میشیم.ماه دیگه 25 اردیبهشت واکسن داری..و چند روز دیگه هم میخواییم ببریمت ختنه..خیلی ها میگن بزار 6 ماهش بشه ولی من دوست ندارم چون بیشتر متوجه میشی و اذیت میشی..لبخند
  • تا الان کوچولو موچولو بودی و دلم نمیخواست اذیتت کنیم با ختنه..
  • دوستت دارم عشقم..فرشته1392
  • دلم برای وبلاگ فندق برفیت تنگ شده..چون نمیخواستم از دستش بدم وارد پیونهای وبلاگت کردم تا بعضی وقتها برم و ی سری بهش بزنم..اون عکسها..اون حرفها..اون خاطره ها...
  • با یه اشتباه مامانی به هم ریخت..کاش رمز رو ی جا یادداشت میکردم..ولی عیب نداره خواست خدا بوده مامی جونم..بوووووووووس..بابا پیمان و مامان فرشته هم خیلی ناراحت شدن..ولی عیب نداره ..مهم اینه ک هستی..والان هم هستیم..د و س 2ت ت د ا ر م ....پارسای فندقی من..ماچماه من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)