پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

خرگوشم..

1392/2/11 16:53
200 بازدید
اشتراک گذاری

.gif اینجا باید یک نفس عمیــــــق کشید!! آبشار زیبا تفریحی جهانگردی نسیم خنک رو حس میکن1

niniweblog.comپارسا خرگوش میــــــــــــــــشود!!

2

niniweblog.comپارسا گرسنه اســـــــــــــــــــــت!!

3

niniweblog.comعشق مامان کلــاه ب سر میشود!!!!

4

اینجا تعجب کردییییییییییییییییییییییییی!!!

5

niniweblog.com

6

پسرم حموم بوده تازه آوردیمش!!

 

7

نفسم خودش شیششو گلفته..قلبونش بروم..

8

 

مامانی هر وقت ک گرسنه میشی و شیر میخوای دستاتو تا اون جا که بتونی میکنی توووووی دهنت ..اینجا هم بد جور شـــــــــــــــــیر میخوااااااااااای..دوستت دارررررررررررم همه ی زندگیم عشقو نفسو قلبو وجودم..گجه سبز من انار من زرد آلوی مامان..طالبی من..بــــــــــــــــــــــــــوس..

باران شدید روی صندلی پارک شب خیابان خلوت تاریک .gif 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)