پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

'گل مامانی..

1392/2/11 21:41
173 بازدید
اشتراک گذاری

11

niniweblog.com

2

 

سلام پارسای من قربونت برم من گل زندگیم..چند روز دیگه به امید خدا وارد 5 ماه میشی و 4 ماه رو به امید خدا تموم میکنی..واکسن پایان 4 ماهگی هم داری قدو وزن هم باید بشی..ببینیم پسر گل مادری چه قدر عوض شده و بزرگ شده.راستی مامی جون امروز بابا که از سرکار اومد یه دسته گل برای من خریده بود و یه دسته گل برای مامان من.دستش درد نکنه خیلی قشنگ بودن.هدیه هم به من پول داد و گفت که هر چی خودت خواستی بخر.دست بابا پیمان درد نکنه ایشالا روز پدر جبران میکنیم.!!!!دوستت دارم گل من گل زندگیم ..یه  عکس هم امروز ازت گرفتم که مامان بزرگه داشت باهات بازی میکرد یه جا حواست بود یه جا نبود..عاشـــــــــــــــــقتم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)