پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

دسته گل..!

1392/6/21 11:56
812 بازدید
اشتراک گذاری

1

پارسا جونم اینم دسته گلی که دایی برای خواستگاری گرفت..البته انتخاب از من ..هزینه از دایی..خخخخخخخخخخ!!

2

لی لی لی لی لی لی لی لی...

3

مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه...

4

 

این دسته گل رو هم برای دومین بار که رفته بود برای صحبت و اینا گرفته بود..اما من خونمون بودم نتونسته بودم برای انتخاب بیام..ببشید..!!sponge-bob-yesemoticons-027sponge-bob-yesemoticons-005sponge-bob-yesemoticons-031sponge-bob-yesemoticons-020

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اهورا
20 شهریور 92 0:30
به به!!!!!!!!!!!!!!!به سلامتی... چقدرم که مامان با سلیقه ست!!!!!!!!!!!! انشاالله یه روز دسته گل خواستگاری پارسا رو انتخاب کنی مامان جونی........
ازاده
21 شهریور 92 12:53
عزیزم شما که یه دسته گل قشنگتر مثل اقا پارسا داری .عکسش تو این پست نیست چرااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟
مامان بردیا شیطون
22 شهریور 92 13:30
مبارک باشه ایشالا دامادی گل پسرت