پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

مادر..

1392/2/11 16:42
166 بازدید
اشتراک گذاری

زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنیست..


موقع گل کردن عشق ورزیدنی 

و در وقت پژمردن پرستیدنی است

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

روزت مبارک ای گل زیبای خلقت..

niniweblog.com

 

مادر روزت مبــــــــــــــــــــــــارک..

niniweblog.com


پارسای من سلام..امسال اولین سالی ک واقعا حس مادر بودن رو میفهمم..خوشحالم و حس خوبی ک روز مادره و ب من هم تبریک میگن ک  مادر هستم..درسته ک  فعلا زوده و نمیتونی صحبت کنی و ب من بگی مامان روزت مبارک ولی همین ک پیشمی و در کنارمی خوشحالم و برام همیشه روزه مادره..دوستت دارم گل زندگی من..

 

 

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)