پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

مهمونییییییییییییی..

1392/2/11 16:50
183 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comشکلک های محدثه جون

سلام پسملک آبنباتی منقربونت برم وقتی دیر ب دیر سر میزنم ب وبلاگت خیلی حرفا برای گفتن دارم ک یادم میره بزنم یا برات بنویسم..منم اومدم تا برات از مهمونی ب خونه ی خاله شقایق و دوست نانازیت ارشان خوسولو بگم..ما جمعه شب رفته بودیم خونه ی دوستت و دوستم خیلی خوش گذشت بعد از چند وقت همدیگرو میدیدیم ولی شما اولین باری بود که با هم ملاقاتـــــــــــــــــــــــــ داشتین..خلاصه شام خوردیم و دسر خوردیمو خاله شقایق کلی زحمت کشیده بود عمو علی هم دوستتو نگه داشته بود تا مامانی ب کاراش برسه..بعد چند تا عکس با ارشانی انداختید که با مزه بودین و خاله تووووووو وبلاگ ارشانی گذاشته و من هم یه دونه میزارم توووووی وبت برای یادگاری..یه کم دیگه ما میخوایییم خاله اینا رو دعوت کنیم و یه روزی هم ک باباها بودن بریم بگردیم..هورااااااااااااااااا..

راستی شقایق جونم عسیسم یاد گرفتم عکسای متحرک رو....بووووووووووووووووووووووووووس..123

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 اردیبهشت 92 11:34
حتما ب زودی میریم با هم بیرون ک نینیها با هم دوستِ دوست بشن. کاری نکردم خاله جونی... بوس بوس واسه خودت و مامان سپیده
سجاد
5 اردیبهشت 92 17:29
با تبادل لینک موافقم
مامان زهرا
20 اردیبهشت 92 5:19
همیشه کنار هم خوش باشد