پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

شیطونک..

1392/9/18 18:29
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

1

دایی مهران اینجا بلندت کرده گذاشتت رو کمد..خخخخخخ دایی منو بزار زمیــــــــــــــــــــــــــــــــن..!!

totalgifs.com barrinhas gif gif barra68.gif

2

قربون خوابیدنت برم عمر و جون و نفسو عشقم..

totalgifs.com barrinhas gif gif a16.gif

3

داااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییی..

totalgifs.com barrinhas gif gif cclovebar2.gif

6

قربونت برم که مامانو کمک میکنی جارو دستی میکشییییییییییی..

 

7

 

هوراااااااااا..جارو کشیدن تموم شد مامانم خوشحال شــــــــــــــــــــــــــد!!

8

میمیرم برات پسر قند عسله مادر..

9

بازی با شارژر موبایل کم بود .....جارو برقی هم اضافه شد...خخخخخخخخخ

 

totalgifs.com boneco-de-neve gif gif bonecodeneve04.giftotalgifs.com boneco-de-neve gif gif bonecodeneve04.giftotalgifs.com boneco-de-neve gif gif bonecodeneve04.giftotalgifs.com boneco-de-neve gif gif bonecodeneve04.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارمیدا
6 آذر 92 21:32
آقا پارسا بالا بالا ها می پری ؟ امان از دست دایی
مامان امیررضا
8 آذر 92 1:31
آفرین به این پسر زرنگ کههمیشه کمک مامانش می کنه می گم فک کنم شیطونی هاش به داییش رفته باشه آخه چرا پسر گل رو گذاشتی اون بالا دایی جونش
مامان عسل
9 آذر 92 22:22
عزیز دلم چقدر آروم و شیرین لالا کردی. ولی آدم همش میخواد بیاد که گاز گازت کنه.خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان پارسا و پوریا
9 آذر 92 23:20
میدونستی این شازده خیلی نازه؟ اسپنـــــــــــــد فراموش نشود لطـــــــــــــفا
نازی
17 آذر 92 9:28
اخه قربونش برم چه نازه درست مثل پارسای من معصومیت ازنگاهش میباره مامان پارسا وبلاگتوتازه دیدم عکسهاش عالیه وقت کردی یه سری به وبلاگ پسرای منم بزنwww.pouriaparsa.blogfa.com