پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

ویروس..

1392/9/11 18:34
176 بازدید
اشتراک گذاری

104843.gif

سلام قند عسل پسر پسر نازدار پسر نازدار جیگر

بمیرم برات که تا می آی خوب بشی دوباره یا از یکی ویروس سرماخوردگی رو میگیری یا بالاخره به یه دلیلی دوباره مریض میشی توی این فصل.

تازه داشتی بهتر میشدی که دوباره سرفه و آبریزش بینی شروع شد بعدش هم که چند روز تب..دلم برات کباب شده بود دکتر هم که برده بودمت شربت داده بود چند تا که وقتی میخوردی تو گریه میکردی منم گریه میکردم خیلی سخته بچه ی آدم مریض بشه اونم پسر کوچولو و ناناسی مثل تو..خلاصه الانم یه ذره ویروس تو تنت هست تا خوب شی به امید خدا زمان میبره..

دوستت دارم تمام هستی مامان سپیده..پارسای من..

 


1

2

3

Good25255FAfternoon1252540Bradford25255FJules.gif


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
11 آذر 92 20:29
یه فرصت طلایی در نی نی وبلاگ قالب وبلاگ با تم چله زمستان با کیفیت+بکگراند رایگان هندونه+آیکون هندونه رایگان............ در سایت لی لی تم... فقـــط 5 هزار تومان میتونید نمونه قالب ما رو در سایت ببینید کاملا طراحی شده توسط خودم......... کپی برداری از طرح توسط دیگر طراحان ممنــــــــــــوع عکس های خونگی شما هم میتونه گزینه خوبی برای این فرصت بی نظیر باشه همراه با 60 نمونه از قالبهای سفلرشی و کلی ابزار زیبا ساز دیگه...
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
12 آذر 92 12:24
سپــــــــــــــــیده مامان بودن خیلی سختـــــــــــه ب خدا منم بریدم. چه فصل بدیه......
مامان پارمیدا
13 آذر 92 18:55
آخی الهی . خوبه که مهد نمیره . پارمیدا تو این سن مهد می رفت هی پشت سر هم مریض می شد . مامانی بخور سرد تو خونه بذارید خیلی مفیده چون هوای خشک بیشتر باعث انتقال ویروس سرماخوردگی میشه . بوس برای پسر زمستونی
مامان امیررضا
18 آذر 92 1:46
آخی عزیزم نبینم دیگه مریض بشی. الهی زود زود خوب بشی
نازی مامان پارسا
18 آذر 92 12:52
الهی این فرشته چرابایدمریض شه خیلی نازه .خاله به وبلاگ منم سربزن نظریادت نره لطفاwww.pouriaparsa.blogfa.com
مامان پارسا و پوریا
18 آذر 92 16:13
نازی عزیزم. چقد مریضی بچه واسه مامان سخته. درک میکنم. این پوریای منم برخلاف پارسا همش مریضه