پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

شب یلدا ی 92

1392/10/4 21:52
417 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com barrinhas gif gif kids.gif

1

totalgifs.com barrinhas gif gif barra94.gif

2

 

4

3

سلام پسرک مامانی..اومدم تا از شب یلدا بهت بگم..اولین یلدات مبارک عسلم..امسال اولین یلدایی بود که در کنار ما بودی..فدات بشم الهی.یلدای امسال رو رفتیم خونه ی مامان بزرگم و بردیا هم اونجا بود و میخواست با تو بازی کنه ولی چون تو مریض بودی کمی بی تابی میکردی..ولی خوب بود و خوش گذشت پسره ماه مادر..بازم یلدات مبارک..پارسای من..

کارت پستال تبریک شب یلدا,کارت تبریک شب یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عسل
8 دی 92 12:30
یلدات مبارک پارسا جونم.
مامان اهورا (نرگس)
13 دی 92 18:53
ماشالله چقدر بزرگ شدی خاله!!!!!!!!مگه من چند وقته تو رو ندیدم؟؟؟
مامان اهورا (نرگس)
13 دی 92 18:53
یلدا مبارک...