پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

بازم تب..

1392/10/21 13:47
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر جونم قربون چشمات بشم من که بازم تب کردی.الان ک دارم برات مینویسم خوابی ب خاطر شربتهایی که میخوری برای تبت..استامینوفن و شیاف و این چیزا ک واقعا دیگه از دستشون خسته شدیم..تازه بهتر شده بودی ولی فکر کنم الانم تبت به خاطر دندونه ب لثه هات ک دست میزنم چیزی احساس نمیکنم ولی فکر هم نمیکنم ک مریض باشی چون علائمی نمیبینم خدا رو شکر..امیدوارم اگه دندونه راحت تر در بیاد..ایشالا..شب تا صبح بیدارم همش یا پاشویت میکنم یا شربت اگه خیلی شدید میشه شیاف...بیشتر مواقع تبت 39 درجه اس..دوستت دارم پارسا.خیلی ناراحتتم چون چند روز دیگه واکسن هم داری.دیگه جون به تنت نمونده..قربون صورت ماهت برم که بی حاله..بووووووووووس پسرم..

 

totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp13a.gif

 

 

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هستی
21 دی 92 14:19
چقدر نازی خاله جونخدابراتون نگهش داره
شقایق(مامان ارشان)
21 دی 92 16:07
وااااااااااااااااااااااااااای خدا چکار کنیم از دست این مشکلات بچه داری. اصلا من یکی ک خسته شدم و کم آوردم سپید پارسای خاله فدات شم ایشالا ک زودی خوب خوب شی واکسن یک سالگی هم نگران نباش چون تب نداره.......