پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

فقط 4 روز تا تولد..

1392/10/21 21:35
222 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی برات بگم که فقط ب امید خدا 4 روز مونده تا اولین سالروز تولد 1 سالگی وجودم..پسرم..پارسام..خیلی خوشحالم ک با کمک خدا پسرم داره قدم ب یه سالگی میزاره..امیدوارم بهترینها همیشه مال تو پسرم باشه..به امید خدا میخواییم تولدت بریم خونه ی مادر بزرگم و عمه و عمو و ما و مادر بزرگها و دایی و زن دایی و خاله جشن تولد 1 سالگیتو جشن بگیریم و شاد باشیم..و عکس بندازیم و کیک بخوریمو با بچه ها خوش بگذرونیم..ایشالا..میخوام اگه بشه و حالت ایشالا بهتر بشه و واکسن بزنی بعد از اینا یه تولد کوچولو هم بگیرم برات دوستامو دعوت کنم ..نفسم عشقم روحم هستی من پارسام..عاشقتم..

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارمیدا
23 دی 92 9:26
به به ما منتظر گزارش تولد هستیم . انشالله به خوبی برگزار بشه و خیلی بهتون خوش بگذره . دعا می کنم که پارسا جون هم حالش خوب خوب باشه و اون روز حسسسسابی خوش بگذرونه .