پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

28 دی ماه..

1392/10/29 20:04
201 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام شیرین تر از جونم سلام عسل مامان.فدای شیطونی هات برم ک دیگه حریفت نمیشم..خسته میشم میبرم دیگه ولی چ کنم؟؟خخخخخ

 

 

اومدم تا بگم از دیروز با کمک خدا ب طور رسمی و عادی میتونی

راه برییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییری

نمیدونی ک چ حس قشنگیه وقتی میبینم  ماشالا پسرم جلوی من داره راه میره پارسال همین موقع ها بود ک در تلاش بودم پوشک کردن تو رو یاد بگیرم..بهت شیر بدم..مامانم کمکم میرد خونه ی مامانم بودم چون تازه 3روزت بود و تازه از بیمارستان مرخص شده بودیم..هیییییی مادر/خدایا شکرت..زحمت هام داره نتیجه میده ایشالا عاقبت ب خیر بشی ب حق حضرت محمد ص و امام صادق ع ک امروز ولادتشون هست..مبـــــــــــــــارک باشه..ایشالا..

1


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پانی تم
29 دی 92 21:45
سلام مامان های مهربون اگه میخواین که تولد نی نی هاتون زیبا تر بشه میتونین با استفاده از تم شخصیت های کارتونی این کارو انجام بدید پانی تم اجرا کننده تم های تولد در خدمت شماست .طراحی و اجرای تم تولد متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد..شعار ما :کیفیت عالی رضایت مشتری شما میتونید نمونه کارهای ما رو در سایتمون ببینید راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید منتظرتون هستیم با تشکر مدیریت پانی تم
مامان پارمیدا
30 دی 92 22:41
عزیزم مبارکه راه رفتنت .
مامان بردیا شیطون
14 بهمن 92 14:47