پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

جشن تولد پارسام..

1392/10/29 20:02
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

2.gif0f9fbdb2.gif

1

سلام مامانی قربونت برم الهی..اومدم تا از جشن تولدت ک خیلی هم خوش گذشت برات بگم.عکسایی ک گرفتم ازت رو چند تاشو گذاشتم تا ببینی مادر. 2.gif


تو عکس بالایی تازه از خواب بیدار شده بودی بد اخلاق بودی.ولی بعدش کمکم یخت اب شد..

2

3

اینم از کیک گل پسرم که باب اسفنجی بود و  همه خیلی خوششون اومده بود.

24.gif

4

اینجا هم ک خودتو لوس کردی همش بغل دایی جانی..خخخخخخخخخخخخ

5

2.gif

6

اینم از میز کیک و کادو ها که همه زحمت کشیدن.البته من زیاد مهمون دعوت نکرده بودم ولی بازم دست همگی درد نکنه..بووووووووووووووس

7

اینم از اقا بردیای گل که خلی ساکت و اقا نشسته ..2.gif

 

8

و میز شام که مادر بزرگم زحمت درست کردنشو کشیده بود..مرسیییییییی ی عالمه..

9

10

11

و در اخر مرسی از زحمات همه..عموی خوبم مادر بزرگ عزیزم عمه خواهرم..همه و همه ب خصوص مامانه عزیییییییییییییییییزم..همسر و مادره همسر..مرسی از همه همینطور برادر غزیزم و همسر خوبش..در کل 360 هزار تومن وجه نقد و 2 دست لباس برای گل پسرم زحمت کشیدن..یوس..بازم تولد زندگیم مبارک..2.gif

2birthday36.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارمیدا
30 دی 92 22:40
به به مبارکه . چه کیک خوشملی دست مادر بزرگتون درد نکنه با این غذاهای عالی و خوشگل . حتما خوشمزه هم بودن . انشالله تولد 120 سالگی پارسا جون رو جشن بگیرید . زیر سایه همه بزرگترهاش
مامان بردیا شیطون
14 بهمن 92 14:49
مبارک باشه عجب کیکی...... عجب پسری ایشالا 120ساله شی خاله جون