پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

منو دیدی تازگیا..؟

1392/11/10 16:31
227 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

1

اخه من قربونت برم این همه جا حتمآ باید بری لای مبل؟؟؟؟؟؟؟

 

2

جالب اینجاس ک هر چی امکانات به تو میدم آخرش بازم با در قابلمه و سیم شارژرو این چیزا بازی میکنی..نه پسرم خودت بگو خنده دار نیست؟؟؟

 

3

پارساییم فکر میکنی این عکسه کیه؟؟؟خودت؟؟من؟؟نه مامانی این عکس بچگی های دایی مهرانه ..میبینی ما چ قدر شبیه همیم؟؟منو تو و دایی مهران..تو که ابروهات مو نمیرنه با داییت..ولی کلآ ته چهره های هم دیگرو داریم..خخخخخخخخخخخخخخخ..میبینی دایی چه قدر توپولی بوده...عزیزم..

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 4

وای وای قربون اون قیافت برم خخخخخخخخخخخخخ

5

بعلهههههههههههههه..اینم از لوازم بازی..!!!!!!!!!!!!!!!!

6

مامانت فدای این خنده های عسلیت بشه..پسرم!

7

اینجا هم که خاله جون برات دستمال سر بسته..که تو هم میخواستی با هر ترفندی شده در بیاریش.!!

8

ههههههههههههههههههههههههههه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آزاده
12 بهمن 92 13:03
آی جونم خاله چه ناز شدی
شقایق(مامان ارشان)
13 بهمن 92 11:04
لای مبل چیکار میکنی فسقلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گیر میکنی!!!!!!!! خخخخخخ قربون شیطونیات میگم قیافه پارسا هم عین ارشان مردونست.
مامان بردیا شیطون
14 بهمن 92 14:45
جوووووووووووووووووووووووووووونم چه ناناز شدی..... موهات چه بلند شده.... حسابی بلا شدی ها.....