پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

دلم برات هلاکه..

1392/11/15 14:38
221 بازدید
اشتراک گذاری

1

totalgifs.com rosas gif gif 72.jpg

2

 

سلام نی نی من فدات بشم گل پسری..2روز پیش یه زره فرنی خوردی 2 ساعت بعد موز خوردی ولی یه کم بعد بالا آوردی و اسهال هم میری فکر کردم معدت سنگین شده تا فرداش نبات و اینا بهت دادم.

اما همچنان خوب نشدی و دیروز بردیمت دکتر..totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp5a.gifویروسه..شربت اسهالو سرما خوردگی و قطره ی تهوع داده..برعکسهههههه ب خدا پسرم..

انگار هر چی بیشتر مراقبت میکنی بیشتر مریض میشی..totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp13a.gifآلودگی هوا و این سوز هوا هم که دیگهههههههههه هیچی!ایشالا هر چی رودتر خوب بشی مامانی دیگه هم من هم تو از هرچی مریضیه کم آوردیم..بووووووووس هستی من..دلم برات کبابه وقتی اینطوری میبینمت..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شادی
15 بهمن 92 14:57
سلام عزیزم اگر چیزی واسه نی نی نازت لازم داری یه سری به وب من بزن
مامان پارمیدا
16 بهمن 92 22:39
الهی بگردم طفلی چقدر مریض شد این چند وقته . انشالله هرچه زودتر سالم و سرحال بشه . وقتی مریض میشن انقدر هم مظلوم میشن بچه ها آدم جیگرش کباب میشه واقعا.
مامان پارسا و پوریا
18 بهمن 92 20:00
ای جــــــــــــــان چقد با مزه شده
مامان بردیا شیطون
21 بهمن 92 23:35
قربونت برم مریضیت رو نبینم عشقم
مامان بردیا شیطون
21 بهمن 92 23:36