پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

دومین مروارید..18 بهمن ماه

1392/11/20 14:00
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان

سلام شکر پنیر من

پدیدار شدن دومین مرواریدت مبــــــــــــــارک باشه شکلاتم


ایشالا که بقیه ی دندونات به راحتی در بیان ایشالا..نمیدونم چه جوریه که هر وقت مریض میشه تو اوج همون مریضیت دندون هم در میاری!!


18 بهمن ماهبود یعنی چند روز پیش که موقع دادن شربتهات دیدم کناره همون دندونی ک در آوردی سمت چپش یه دندون دیگه زده بیرون.نمیدونی ک چه قدر ذوق کردم..سریع زنگ زدم ب بابای و ب مامان فرشته خبر خوب رو دادم همه خوشحـــــــــــــــــــال شده بودن..چون مریض بودی و اسهال هم میرفتی نمیشد تشخیص داد ک همزمان داره دندونت هم در میاد..

 


د1دوستت دارم شیرین ترین شکلات دنیا.پارسای برفی..

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif garfield.gif

2

totalgifs.com barrinhas gif gif barra42.gif


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عاشق
20 بهمن 92 14:51
اي جونم چه پسمل خوردني دارين هزار ماشالاتقريبا با پسمل من همسنن مرواريداي خوشكلت مبارك عزيييييزم ماماني ما تولد يكسالگي پسرمونو جشن گرفتيم خوشحال ميشم نظرتونو به يادگار واسمون بنويسين ممنون
مامان پارمیدا
20 بهمن 92 18:02
ممکنه اصلا مریضیش مال دندون در آوردن باشه . بعضی بچه ها اینجورین واسه هردندون درآوردن کلی تب و اسهال و حالتهای سرماخوردگی دارن . بیرون اومدن مرواریدهای نازش مبارک باشه.
نسيم
20 بهمن 92 23:18
ممنون ماماني كه به وبلاگمون سر زدين منم با افتخار لينكتون كردم
مامان بردیا شیطون
21 بهمن 92 23:34
ای جووووووووووووووووووووونم مبارکت باشه عسلم ماشالا به این ناز پسر
مامان بردیا شیطون
21 بهمن 92 23:34
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد .
شقایق(مامان ارشان)
25 بهمن 92 19:25
مبارکه خاله ای ایشالا همشون تند تند و راحت در بیاد