پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

یک سالو یک ماهو 3 روزگی پسرم پارسا..

1392/11/29 12:09
474 بازدید
اشتراک گذاری

 

1

 

قربون قدت بره مامانت ایشالا..فدای ریزه ریزه خنده هات برم من..

Welcome to www.FreeSmileys.orgWelcome to www.FreeSmileys.org

2

خدا چه عروسک نازی ب من هدیه داده..ممنونتم خدای من..

متحركة لسبونج

3

ژست گرفتن هاتو قربون ملوسک..گازت بگیرم الهیییییی..

متحركة لسبونج

4

 

وای وای وای تو رو خدا نگاش کن چه فیلمی هم نگاه میکنه پارسا پسری مامان سپیدش!!دردات به جونم پسره شیرین زبونم!

Myspace Comments - Spongebob

 

مامانی برات بگم از شیرین زبونی های الانت=جدیدا کلمه ی جیز رو یاد گرفتی و تا یه کاری ک اشتباه هستش رو نباید انجام بدی خودت میگی دیس..یعنی همون جیز!مثلا وقتی به بخاری میخوای دست بزنی..آبه رو هم که بیشتر از قبل میگی ولی میگی آمه..خخخخخ..دوستت دارم همه ی وجودم شیرین عسلم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نازي مامان پورياپارسا
30 بهمن 92 1:20
افرين پسرشيرين زبون .پارساخوشگلموببوس
مامان بردیا شیطون
30 بهمن 92 12:18
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم قربونت برم......
زهرا مامان کوشولو
30 بهمن 92 12:22
الهی چه پسر خوشگله .هزار ماشاا.. .لپ گلی نی نی رو ببووووووووووووووووووس
نسيم
30 بهمن 92 17:03
اي قربون اون شيرين زبونيات عزيز خاله يني اين عشق به كنترل تلويزيون انگار از نوزادي در وجود مردا هست پسر منم همينطوره
مامان بردیا جون
30 بهمن 92 17:42
گاهــی باید سكـــــوت كرد خــــدا پاسخــــ گــو خواهــــــد بود شــــكـــ نــكـــــــن!!