پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

عسل مامان÷

1392/11/30 22:04
235 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم تو رو دارم چه خوبه دستامو تو دستات میزارم

عشقم تویی جونم تا ته دنیا من با تو میمونم

 

عشق1

مامانی سیبه دیگه چرا این جوری نگاهش میکنی گناه داره خوب!!!!

 

2

قربون اون پاهات برم که مثل آدم بزرگها نشستیییییی!!

3

بدون شرح !!

4

مرسی ک به مامانی سیب تعارف میکنی..ممنونم خودت بخور..نوش جان..خخخخخخخخخخ!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 22:36
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت داريم بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو برای نی نی نازتون همراه با دردونــــه برترین قالب ها و تقویم ها و خدمات از دردونـــــه منتظر حضور گرمت هستم
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 22:41
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت داريم بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو برای نی نی نازتون همراه با دردونــــه برترین قالب ها و تقویم ها و خدمات از دردونـــــه منتظر حضور گرمت هستم منتظرم