پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

بدون عنوان

1392/2/13 1:46
161 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی خدا برایت همه ی پنجره ها را میبندد!

وهمه ی درها را قفل میکند!

زیباست اگر فکر کنی آن بیرون طوفانیست وخدا دارد از تو مراقبت میکند...

 

1 

عجب خدایی داریم..

میتواند مچمان را بگیرد..ولی همیشه دستمان را میگـــــــــیرد..

6

سلام پارسای من.الان که دارم این پست رو مینویسم تو خوابی مامانی.از صبح درگیر تو هستم.تازگیا خواب نداری یعنی خوابت در روز خیــــــــــــــلی کم پیش میاد که بخوابی انگار هر روز که میگذره ماشالا شیطون تر میشی دلت نمیخواد بخوابی.الان هم که اومدیم خونه ی مامانم بیشتر با تو بازی میکنن و تو علاقه ای به خوابیدن نشون نمیدی..گنجشکی لالا میکنی.امروز یه یه ربی لالا بودی که ما حوصلمون سر رفته بود و دوست داشتیم بیدارت کنیم..1

حالا همین یه رب هم که میخوابیییییییم نمیزارن!!!!!!!!!!!!!

دردات به جونم عاشقتم مادر میمیرم برات..بوس بوس بوس..

خوابای نازو فرشته ای ببینی پسرم..

شبت پر از ستاره.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطیما
13 اردیبهشت 92 13:15
سلام مامان کوچولو خونه جدید مبارک چرا من لینک نیستم ببوس پارسا جون خوشکله رو