پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

قرار بود ..

1392/2/13 14:18
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشکلک مامان قربونت برم پارسا شکلاتی من پارسای آبنباتیم..قرار بود امروز صبح با عمو اینا بریم پیکنیک ولی نرفتیم همکارای بابا هم میخواستن با ما بیان ولی ما نرفتیم آخه عمو اینا گفتن بریم سد کرج چون یه کمی دور بود و زن عمو و بچه هاش هم سرما خورده بودن تصمیم گرفتم ما یه روز دیگه بریم ترسیدم تو هم مریض بشی و هم گرما زده بشی..چون ویروس آنفولانزا گرفته بودن نمیخواستم به خاطر چند ساعت بیرون رفتنمون پشیمون شم و تو مریض شی وشاید خود ما هم میگرفتیم..همه خیلی ناراحت شدن ولی منو بابا کنسل کردیم.از یه طرف هم بابا امروز صبح باید میرفت سر کار دیگه نرفتیم و موندیم خونه ی مامان بزرگه البته دیروز میخواستیم بریم خونه که مامانی خیلی اسرار کردو نزاشت بریم..ش میریم خونه ..دوستت دارم ..اینم از داستان امروزمون گل مخملی من..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 اردیبهشت 92 13:51
خاله بهتر ک نرفتی... خدای نکرده سرما میخوردی